12.09.2009

Memikirkan Header Baru...

Adoyai.. Tiap kali aku bukak blog, mesti aku nk tukar header baru.. tapi mmg nk tukar pun, sbb akhirnya aku dh jumpa font yg aku cari2 selama ni, font utama yg selalu digunakn dalam citer Mobile Suit Gundam 00, font lagenda yg dicari2 dan di edit oleh ramai peminat sbb xtau apa font sebenar yg digunakan oleh Sunrise..

Preview font yg dorg tu guna...

lepas 5-6 bulan aku duk cari2 akhirnya aku jumpa gak font tu, yg bernama Gau Font Root.. Ada 3 variasi, aku amik yg variasi kedua, so sekarang aku dh blh wat logo ala2 Gundam00 punya logo.. Yahoo!! Hepinya aku!!

So sekarang ni, aku tengah edit header baru, nntikan update baru blog ni, harap2 dapat di siapkan dalam masa terdekat la ye, kn?

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online