12.09.2009

Wah!!! Banyaknya Habuk!!!!!

Hahaha.. Blog ni kalau nk diikutkan, mesti dh collect byk virtual dusts sbb lama x update.. Bukan sebab aku sibuk ke apa ke, tapi sebab attention span ngn interest aku x dpt nk bertahan lama kat menatang blog ni...

Sape stuju ngn apa yg dlm pic ni cakap?

Nampak gayanya, aku fail as a writer... Memang la blogging ni org wat atas idea yg mendatang tiba2, tapi bila tgk balik blog kengkawan yg lain, rasa mcm malu pun ada... Internet hari2 online, tapi blogging sbulan skali pun cukup susah bagi aku... Tapi seminggu ni, aku duk asyik baca blog org lain (mostly blog written in english), dan baru aku perasan, blogging x semestinya pasal apa yg berlaku pada kita atau hanya pasal menulis... Mungkin aku yg x kreatif kot? Tapi bila aku view blog2 lain tu kan, macam ada la perasaan "Wow, dasatnya blog dorang ni" muncul dfalam hati aku... Haha!!

Anyways, let's start blogging again, this time for real ("Second" second fresh restart utk blog ni)...

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online