12.11.2009

Pencarian...

Beberapa sem yg lepas, aku ada beli satu benda ni, bagi aku, ianya sangat2 la berharga... Benda ni la yg tolog aku isi masa lapang aku, x kira la tgh tunggu kelas nk start ke, tgh boring dlm bus ke, tgh ponteng terawih ke, apa2 la, dia sentiasa ada bersama ngn aku.. Dia... seperti sebahagian dari jiwa aku.. Tapi...

Sebab sedikit financial problem (yg kronik), aku terpaksa jualkan benda tu.. Huhu.. Sedihnya.. Dia adalah, PSP 2006 Felicia Blue FOXCREW CUSTOM!!!! UWARGH!!!!! NANGIS NI!!!

Tapi next sem elaun masuk, so aku akan berada dalam satu misi yg amat penting, AKU MAU BELI PSP BARU!!!

Dari atas: Foam Pouch, Spare Battery 01, UMD Disc bodoh, Spare Battery 02, Felicia (Main Battery 00 ada kt dalam). Spare Battery 03 ada dlm laci meja, aku xmo letak sbb nnti pic jadi x simetri...

1 comment:

  1. dakpe, pinjang hok aku jah, dok maing sangat pong, aku tunggu Birth by sleep jah. Game PSP dok banyok hok best2 tahung depang

    ReplyDelete

 

blogger templates | Make Money Online